Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Galerie jako vzdělávací prostor pro předškolní děti - reflexe a inspirace
Müllerová, Veronika ; Kafková, Helena (vedoucí práce) ; Tsikoliya, Lenka (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje charakteristice předškolního dítěte a jeho vývoji dětského výtvarného projevu v modernistickém pojetí výtvarné výchovy. Předkládá různé názory na pohled dítěte jako na "malého umělce" a hledá vztah výtvarné výchovy v mateřské škole a výtvarného umění v galerii. Dále se věnuje problematice typologií výstavních prostor v galerii a galerii jako prostoru pro předškolní dítě a mateřskou školu. Praktická část je realizována pomocí didaktického projektu s předškolními dětmi. První část projektu se zaměřuje na návštěvu tří galerií s výstavami. Druhá část zkoumá a popisuje reakci dětí na navštívené výstavy v podobě přípravy dětských prací na jejich vlastní výstavu, která nese v podtitulu Výstava hrou. Projekt je zakončen veřejnou výstavou s vernisáží a návštěvou dětí, které se na tvorbě výstavy podílely. V závěru je projekt zhodnocen. KLÍČOVÁ SLOVA Galerie Rudolfinum, Kunsthalle Praha, Galerie Villa Pellé, dítě předškolního věku, mateřská škola v galerii, výstavy v galeriích, výstava dětí předškolního věku, RVP PV
Marketingová komunikace galerie Rudolfinum v roce 2009-10
Přibylová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Galerie Rudolfinum v roce 2009-10" pojednává o marketingových aktivitách umělecké Galerie Rudolfinum. Časově je diplomová práce vymezena od roku 2009 do roku 2010, přičemž veškerá retrospektivní rešerše vychází z materiálů a informací v rozmezí tohoto období. V úvodní části vysvětlím základní pojmy jako je "art marketing" nebo "arts marketing", což jsou oblasti marketingu, do nichž aktivity Galerie Rudolfinum spadají. V samotné stati práce pak uvádím kromě základního představení budovy Rudolfina (historie samotné budovy, organizační uspořádání atd.) i popis postavení Galerie Rudolfinum v rámci tržního prostředí. Práce dále představuje celkovou marketingovou komunikaci Galerie Rudolfinum, a to s důrazem na podrobnou analýzu komunikační strategie, tedy tzv. komunikačního mixu. Zdroji a východisky pro tuto diplomovou práci byly především deskripce a analýzy reklamních výstupů, statistických údajů získaných Galerií Rudolfinum a jejích webových stránek.
Komparativní analýza řízení galerijních subjektů
Ascherlová, Anita ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Žurav, Pavel (oponent)
Tématem bakalářské práce je komparativní analýza řízení galerijních subjektů. Konkrétně se jedná o Galerii Rudolfinum a Galerii Peron v Praze. V rámci srovnávání těchto subjektů je provedena SWOT analýza, analýza PESTL a aplikován Porterův model pěti konkurenčních sil. Na základě výstupů těchto analýz a charakteristik subjektů je provedena komparace řízení galerií. Cílem je nalézt společné i odlišné rysy v rámci řízení daných kulturních institucí. Teoretická část vychází z obecných znalostí o managementu, manažerské práci a přechází v kapitolu nazvanou řízení kulturní instituce, která zahrnuje definici kulturní instituce, galerie a nastínění vztahu organizace a zřizovatele. Důležitou součástí je i oblast financování a ekonomicko-právní formy galerií v České republice. kulturní instituce, galerie, řízení, komparativní analýza, Galerie Rudolfinum, Galerie Peron.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.